سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود Man vs wild: Extreme Desert 2010 - مستند انسان در مقابل طبیعت: صحرای فوق العاده

پخش برنامه تلویزیونی Man vs Wild (انسان در مقابل طبیعت) از سال 2006 در
کانال معروف Discovery آغاز شد. در این برنامه تلویزیونی فردی به نام Bear
Grylls به همراه یک تیم چند نفره فیلم برداری در هر قسمت راهی یکی از نقاط
مختلف کره زمین می شود و در هر قسمت به شما آموزش می دهد که اگر در این
مناطق گم شدید چگونه در طبیعت بدون داشتن هیچ گونه وسیله خاصی و فقط با
داشتن یک بطری آب و در مواقعی یک چاقوی جیبی ساده، بتوانید زنده بمانید و
با استفاده از نشانه های موجود در طبیعت خود را نجات دهید.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




نوشته شده در  یکشنبه 92/7/21ساعت  10:0 صبح  توسط javad 
  نظرات دیگران()

دانلود CSR Classic - بازی موبایل مسابقه اتومبیل های کلاسیک

CSR Classic تولد سبک جدیدی از بازی ها است که طرفداران بی شماری دارد. نسخه ی جدید این بازی که به تازگی منتشر شده است بسیار زیبا و پرهیجان می باشد و تمام اتومبیل های این نسخه کلاسیک هستند. گرافیک بازی بسیار بهبود داشته است و به حد بسیار قابل توجهی رسیده است.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




نوشته شده در  یکشنبه 92/7/21ساعت  10:0 صبح  توسط javad 
  نظرات دیگران()

دانلود TheNewBoston C# Training- آموزش صفر تا صد برنامه نویسی با زبان سی شارپ

زبان سی‌شارپ (C#)، یک زبان برنامه نویسی چند الگویی، منظم شده مدل‌های تابعی، امری، عمومی، شی گرا و جز گرا می‌باشد. این زبان توسط مایکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعداً استانداردهای ECMA و ISO را نیز در بر گرفت. #C یکی از 44 زبان برنامه نویسی ای است که توسط زمان اجرای زبان مشترک از .NET Framework پشتیبانی می‌شوند و در همه جا به وسیله مایکروسافت ویژوال استودیو شناخته می‌شود. این زبان برپایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شی گرا بودن ساخته شد.Anders Hejlsberg، طراح زبان برنامه نویسی دلفی، سرپرستی تیم طراحان زبان #C را بر عهده داشت.این زبان دارای دستوری شی گرا مشابه ++C است و به شدت از زبان‌های جاوا و دلفی تاثیر پذیرفته‌است.
در دوره آموزشی TheNewBoston C# Training که شامل 200 فایل ویدئویی می باشد شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این زبان برنامه نویسی کاربردی و قدرتمند از سطح مبتدی تا حرفه ای آشنا می شوید.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




نوشته شده در  یکشنبه 92/7/21ساعت  10:0 صبح  توسط javad 
  نظرات دیگران()

دانلود Auslogics Browser Care v1.2.1.0 - نرم افزار حذف افزونه ها و نوار ابزارهای غیر ضروری مرورگرها

حتماً تا کنون برای شما نیز پیش آمده است که برنامه ای را بر روی سیستم خود نصب کرده و متوجه شدید که انبوهی از برنامه های اضافی همچون نوار ابزارها را نیز تزریق کرده است، که به منابع سیستمی تان می چسبند، و شما نمی توانید به طور کامل تمامی آن نرم افزارهای ناخواسته را از رایانه تان حذف کنید. در واقع با نصب برخی از برنامه ها نوار ابزارهایی بر روی مرورگر سیستم نصب می شود که برخی جنبه تبلیغاتی و برخی کارایی لازم برای کاربر را ندارند، بعضی از این نوار ابزارها با کنترل گرفتن بخش های رایج مرورگر نظیر جستجوگر مانع از تحقق خواسته های مطلوب کاربر می شوند، که این امر برای بسیاری از کاربران که از اینترنت با سرعت پایین استفاده می کنند مشکل ساز است. برای مثال شما قصد جستجو از گوگل را دارید ولی با باز شدن مرورگر موتور Ask باز می شود، یا اینکه برخی از آن ها به منظور دریافت آخرین خبرهای روزانه نیازمند یک ارتباط دائمی با سرور مرجع هستند که این به نوبه خود موجب اختصاص یافتن بخشی از سرعت اینترنت به خود است. Auslogics Browser Care نرم افزاری مفید و رایگان به منظور حذف و غیر فعال سازی نوار ابزارها و افزونه های غیر ضروری از روی مرورگر می باشد که با پشتیبانی کامل از هر سه مرورگر Chrome, Firefox و IE با نمایش لیستی از نوار ابزارهای نصب شده، تنظیمات
مرورگر، تنظیمات صفحه خانگی (Home Page) و ... امکان حذف یا غیر فعال سازی
آن ها را فراهم می سازد. همچنین با نسخه های مختلف ویندوز نیز سازگاری
دارد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




نوشته شده در  یکشنبه 92/7/21ساعت  10:0 صبح  توسط javad 
  نظرات دیگران()

دانلود QuarkXPress v10.0.0.2 - نرم افزار صفحه آرایی آسان و حرفه ای

QuarkXPress نرم افزاری قدرتمند در زمینه ترکیب نوشتن، ویرایش و حروف چینی با رنگ و تصاویر برای تولید خروجی نهایی پویا می باشد. QuarkXPress، رابط کاربری چند منظوره است که به شما کمک می کند تا متن ها را ترکیب کنید و تصاویر و رنگ را ویرایش نمایید. QuarkXPress به طور گسترده ای توسط مجلات، روزنامه ها، آژانس های تبلیغاتی، حروف چین ها، پرینتر ناشران شرکت ها، شرکت های طراحی، فروشگاه، ناشران کتاب ها و طراحان فرم استفاده می شود. همچنین توسط شرکت های تجاری نیز برای چاپ و نشر استفاده می گردد. مطالبی را بر حسب تخصص موجودتان درست کنید و محتوای چاپ شده تان را بر روی رسانه های مختلف به اشتراک بگذارید. برای این کار از ابزار ساخت برنامه های چندمنظوره فلش و وب، بدون نیاز به کدنویسی و یا انجام دادن کاری اضافی استفاده کنید.
متن های بسیار عالی ایجاد کنید و افکت هایی که می خواهید با استفاده از فن چاپ طراحان انجام دهید. از این نرم افزار آسان و در سطح حرفه ای در ساخت صفحاتتان استفاده کنید.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




نوشته شده در  یکشنبه 92/7/21ساعت  10:0 صبح  توسط javad 
  نظرات دیگران()

<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
ترانه ای بود از آغاز بی انتهای
شاید که پناه آرد
من نمونده که برام چیزی باشی تو
ای که لبت شعله سرکش،به تنگ
طارق خراسانی
[عناوین آرشیوشده]